مصاحبه با چيچاريتو..

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مصاحبه با چيچاريتو..

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مصاحبه با چيچاريتو..

چیچاریتو:” باید دیوانه باشی که مسی را بهتر از رونالدو بدانی!”

chicha8

مرجع خبری رئال مادرید : خاویر هرناندز ملقب به چیچاریتو در مصاحبه ای  تلویزیونی در مورد اولین هفته حضورش در رئال مادرید صحبت کرد.

خودت خبر داری که وقتی خبر پیوستنت به رئال اعلام شد بسیاری به تو تردید داشتند.
در این تیم باید این چیزها را پذیرفت. رئال مادرید بنا بر اعلام فیفا بهترین باشگاه قرن بیستم است و این را باید درک کرد. فقط رئلا ده بار قهرمان اروپا شده است و بسیاری از افراد اعتقاد دارند که بهترین تیم دنیاست. حالا من ، ناواس و رودریگز در رئال هستیم که از نظر فرهنگ فوتبالی شباهت های زیادی به هم داریم.

از روند دوران فوتبال خودت راضی به نظر می رسی.
در چیواس بازی می کردم که بهترین باشگاه مکزیک بود. به منچستریونایتد رفتم که بهترین باشگاه انگلیس بود و حالا به رئال آمدم که بهترین باشگاه دنیاست. باید نیمه پر لیوان را نگاه کرد. می توانستم منچستر را زودتر ترک کنم اما شرایط فراهم نشده بود.

تو خانوادگی فوتبالیست بوده ای.
بله و این به سود من بوده است. پدربزرگ و پدرم فوتبالیست بوده اند. فوتبال را از آنها فرا گرفتم و آموختم که متواضع و صبور باشم. خانواده ام را مثل یک تیم می دانم. آنها خیلی کمک کردند تا من را به این جا برسانند.

اما در این مدت اغلب نیمکت نشین بودی و نتوانستی مایه افتخار آنها باشی.
فوتبال یک امید است، نه یک کار اداری. از 18 تا 21 سالگی همیشه روی نیمکت می نشستم اما همیشه به خودم باور داشتم. هیچ کسی تمرین نمی کند تا روی نیمکت بنشیند.رویاهای بزرگی دارم. رامون مورالس، اسطوره فوتبال مکزیک خیلی به من کمک کرد. من به خدا باور دارم و  پیش از هر بازی دعا می کنم که خدا به من کمک کند تا موفق شوم.

می توانی جای بنزما را بگیری؟
مقایسه شدن من با او فشاری رویم ایجاد نمی کند. مسلما تلاش می کنم که با بنزما رقابت کنم. با رونی ، برباتوف و فن پرسی در یونایتد همین وضعیت  وجود داشت و در سطح حرفه ای کاملا طبیعی است. فشاری وجود ندارد. رقابت همیشه بالاست و این قضیه به هیچ وجه روی من اثر منفی نمی گذارد. قرار نیست که جای بنزما را بگیرم، قرار است که نماینده رئال مادرید باشم. از زمان حضورم در چیواس همیشه مطبوعات سعی کردند که من را مقابل هم تیمی هایم قرار بدهم اما من و بنزما با هم سازگار هستیم و حتی می توانیم کنار همدیگر در ترکیب بازی کنیم. او اگر گل نزند پاس گل می دهد. هر بازیکنی نقاط قوت خاص خود را دارد. بحث میان حضور من یا او در ترکیب همیشه وجود خواهد داشت اما خودم را درگیرش نمی کنم.

اگر ناکام شدی چه؟
در باشگاهی مثل رئال جایی برای توجیه وجود ندارد. تو بر اساس عملکردت به جایگاه واقعی خود می رسی. وقتی رویاهای بزرگی داری باید سخت تلاش کنی و در سطح حضور در این باشگاه باشی.حرفه ای بودن نباید فقط یک جمله زیبا برای من باشد. باید نشان بدهم که کسانی که پشت سر من هستند را نا امید نمی کنم. نباید والدین و پدربزرگم را ناراحت و نا امید کنم.

واقعا در همین حدی که می گویی امیدوار هستی؟
بازی در رئال اولین معجزه زندگی من است که به تحقق پیوسته است. بازیکنی نیستم که خیلی زود راضی شوم. سعی می کنم که از هر فرصت استفاده کنم و عملکرد بهتری ارائه بدهم. در رئال تلاش می کنم که نام مکزیک را با افتخار برافراشته کنم. از مکزیکی ها که همیشه از من حمایت کردند متشکرم.

این حرفهایت برای جلب محبوبیت در میان هواداران که نیست؟
کسانی که مرا می شناسند می دانند که نظر واقعی من همین است. با همه وجودم بازی می کنم و برای این پیراهن جان می دهم. یک تماس ساده می تواند زندگی تو را تغییر بدهد. در دو هفته اخیر همین اتفاق برای من رخ داده است.

بحث میان رونالدو و مسی را چطور می بینی؟ کدامشان بهتر هستند؟
بدون هیچ شکی کریستیانو بهتر است. باید دیوانه باشی که این گونه فکر نکنی. رونالدو بهترین است. مسی خوب است اما عقب تر از رونالدوست.

چرا اسم خودت را چیچاریتو گذاشتی؟
وقتی فوتبال را در مکزیک آغاز کردم سن زیادی نداشتم و به همین خاطر مرا مثل یک نخودفرنگی می دانند. به همین خاطر می گفتند :” ببینید، شبیه یک نخودفرنگی است!” چون که سن کمی داشتم ، پدر و پدربزرگم مرا چیچاریتو ( به معنی نخودفرنگی کوچک) نام نهادند و این نام روی من باقی ماند. برایم نام جالبی است.

الگوهای فوتبالی تو چه کسانی هستند؟
فرناندو تورس و رائول را در روزهای اوجشان به خاطر حرکاتشان در محوطه جریمه مورد توجه قرار می دادم اما رونالدوی برزیلی بهترین بود.

ایکر یا کیلور؟
هر دو نفر آنها دروازه بان های فوق العاده ای هستند و مربی تصمیم می گیرد که کدام یک از آنها بازی کنند. به نظرم ایکر نماد رئال مادرید است اما برخورد خوبی با او نشده است. به عنوان یک دروازه بان همه جامها را برده است و ذهن قدرتمندی دارد.

اولین گلت را به چه کسی تقدیم می کنی؟
خانواده ام، هم تیمی ها ، مربیان و همه کارمندان باشگاه.

در زمان فینال لیگ قهرمانان کجا بودی؟
در کنار دوستانم در خانه یکی از آنها جمع شده بودیم. خیلی شگفت زده شدیم اما زیبایی فوتبال به همین چیزهاست.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 19 شهريور 1393 | 11:55 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.